ponedjeljak, 15. listopada 2012.

Meni za 10 ili 15 osoba u centru grada od 1.300kn!


Ponuda uključuje:
- vrhunski meni za 10 ili 15 osoba u Konobi Ancora na zagrebačkoj Opatovini
- Meni 10 osoba: 1.300,00kn umjesto 2.600,00kn
- Meni 15 osoba: 1.950,00kn umjesto 3.900,00kn
- Meni: predjelo, goveđa juha, mesna plata (piletina, svinjetina, ćevapi, pljeskavice), plata morski plodovi (lignje pržene, dagnje, lignje žar, tuna steak), miješana salata uz vrhunsko vino
- Vino: Istarski Merlot (crno vino) ili Istarska Malvazija (bijelo vino)
- Ukoliko gosti žele rezervirati konkretan datum i zasebnu prostoriju (poseban konobar samo za Vašu grupu) potrebno je najaviti se 5 dana unaprijed
- Ponuda dana facebook se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu


- Dodatnu konzumaciju jela i pića možete nadoplatiti na licu mjesta
- U ukusnom ručku možete uživati i na terasi
- Ponudu možete iskoristiti u periodu od 15.10. do 15.12.2012.
- Dolazak je potrebno najaviti 4 dana ranije
- Ukoliko se rezervacija ne otkaže minimalno 24h ranije, ponuda se smatra iskorištenom

Nema komentara:

Objavi komentar