srijeda, 19. ožujka 2014.

Indijski restoran Maharadja - ručak ili večera za dvije osobe za 119kn! Isprobajte mesne ili vegetarijanske specijalitete i uživajte u novim okusima

Ponuda uključuje: vegetarijanski thali vege meni ili mesni thali non vege meni u Indijskom restoranu Maharadja
Svatko može odabrati svoj meni
Ponuda se odnosi na konzumaciju hrane u restoranu
Dodatnu konzumaciju možete nadoplatiti u restoranu prema redovnom cjeniku
Ponudu koristite uz predočenje potvrde koja će vam biti dostupna na vašem profilu
Rok iskoristivosti ponude: 13.5.2014.
Dolazak je potrebno najaviti 2 dana unaprijed na 01 4814305 ili 091 1341476
Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 24h ranije
Radno vrijeme: uto - ned: 12h - 23h
Kontakt:
01 4814305
091 1341476
Adresa: Opatovina 19
Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
Ponuda Dana  možete poklanjati prijateljima
Vegetarijanski meni / thali vege sadrži:

- Nan (pogača od bijelog brašna pečena u peći Tandoor)
- Riža s povrćem
- Leća
- Miješano povrće (miješano povrće u curry umaku)
- Raita (fini jogurt s povrćem)
- Samosa (pržene piramide od tijesta punjene začinjenim povrćem)
- Gulab zamun (kuglice od mlijeka u šećernom sirupu)
Mesni meni / thali non vege sadrži:

- Nan (pogača od bijelog brašna pečena u peći Tandoor)
- Riža s povrćem
- Svinjetina u umaku od indijskih začina
- Raita (fini jogurt s povrćem)
- Samosa (pržene piramide od tijesta punjene začinjenim povrćem)
- Green chili
- Gulab zamun (kuglice od mlijeka u šećernom sirupu)


Nema komentara:

Objavi komentar