četvrtak, 6. veljače 2014.

Summer body - program preoblikovanja tijela za 189kn! + individualni plan prehrane i pristup svakom klijentu

Ponuda uključuje:
mjesec dana Summer body programa, inidividualni plan prehrane, dijagnostiku i individualni pristup svakom klijentu u Pilates studiju Isis
Treninzi: 3x tjedno
Trajanje jednog treninga: 1h
Termini i raspored treninga:
pon - sri: 18.30h - 19.30h
pet: 19h - 20h
Broj polaznika u grupi: max 8
Ponuda se odnosi na žene
Ponuda se odnosi na nove članove
Video prezentaciju studija pogledajte na linku Pilates studio Isis
Facebook stranicu možete pogledati na linku Facebook Pilates Isis
Ponudu koristite uz predočenje osobne iskaznice, potvrde nije potrebno printati
Prije početka treninga potrebno je doći na sastanak koji će se održati 28.2.2014. u 19h
Ponudu možete početi koristiti najkasnije do 1.3.2014.
Nakon kupovine potrebno se javiti u Studio Isis kako biste dogovorili početak programa
Ponuda se smatra iskorištenom ukoliko ste termin rezervirali, a niste ga odjavili minimalno 48h ranije
Kontakt:
098 1846 065
095 800 7231
Adresa: Višnjevac 3 i 18, Voltino
Možete iskoristiti 1 ponudu na svoje ime
Ponuda Dana facebook  možete poklanjati prijateljima
Summer body
Program preoblikovanja tijela koji se sastoji od 3 udarna treninga tjedno, upotpunjeno individualnim planovima prehrane. Program traje 4 mjeseca. Cijelo vrijeme trajanja programa, promjene se prate pomoću objektivnih dijagnostičkih pokazatelja. Na treninzima se provode najrazličitiji programi vježbanja (Indoor Cycling Fit, Body Cross Workout, Pilates...), ovisno o fazi programa. Svaki je trening zabavan i drugačiji. Tome pridonosi i velik broj rekvizita koji se koristi, a ne treba zanemariti niti, uvijek motivirano, stručno kineziološko vodstvo.
Članak vezan uz Summer body tretman pročitajte ovdje.
Iva prošlogodišnja je polaznica programa koja je u potpunosti preoblikovala svoje tijelo, a aktivno vježba i danas. 
Ivino iskustvo:
“Iako sam se oduvijek aktivno bavila sportom, na 2. godini faksa sam, spletom više okolnosti, morala prestati. Nakon nekog vremena odmaranja bez fizičke aktivnosti, shvatila sam da sam jako oslabila i ostala bez kondicije te sam počela tražiti gdje bih se mogla uključiti u nešto. I tako, u travnju 2013. godine, dolazim na prvi trening kod Lejle u Studio Isis na Summer Body program. Prvotni plan mi je bio odlaziti na treninge mjesec dana - a nakon toga „ću lako ja sama sa sobom već nešto vježbati“. Međutim, već nakon prvog treninga znala sam da ne idem ja nikud osim u Isis. Svaki trening bio je drugačiji, zanimljiv, dinamičan, a Lejla je uvijek bila tu da me podrži, ohrabri i motivira. Do sredine srpnja, smršavila sam 10 kilograma, ali, što je meni bilo još važnije - vratila sam svoju formu, kondiciju i mišiće. Nakon ljetne pauze, u listopadu sam nastavila s treninzima u Isisu, ovoga puta i kod Lejle i kod Višnje. Treninzi mi služe i kao odličan ispušni ventil - nakon bilo kakvog tmurnog ili stresnog dana, kad navečer dođem u Isis, sve negativno ispucam iz sebe, oraspoložim se i spremna sam za sutrašnji dan!”


Nema komentara:

Objavi komentar